Vad är Ageras roll?

Ageras är en förmedlingstjänst och fungerar som en länk mellan dig som klient (som söker hjälp) och vårt nätverk av samarbetspartners(som kan hjälpa dig med dina behov). Du är välkommen att vända dig till oss med frågor under processen.

Vi kommer dock aldrig kunna kommentera något som kräver kunskaper eller kvalifikationer gällande ditt ärende för vilket du själv söker hjälp med.

Hur kan jag försäkra mig om att min nuvarande revisor/redovisningskonsult inte får mitt ärende om jag skickar en förfrågan genom Ageras? 

Informera  direkt till oss i kommentarsfältet när du gör din förfrågan. Du kan också ringa oss på Tel. +46 (0)8 40 300 102 mellan kl. 09.00-17.00 eller skicka ett mail till [email protected] så snart du känner att detta kan förvärra din situation.

När kommer jag höra från partners? 

Efter att vi har samlat in offerterna så blir du informerad att du har fått den sista  offerten via mail. Efter det så är det upp till dig och partners att etablera kontakten. Vissa partners kommer att ringa dig direkt, och vissa av dem kommer också att lämna en offert för ditt ärende och kontakta dig vid ett senare tillfälle. När de har lämnat en offert för ditt ärende anser de dig som en kund, så tveka inte att kontakta dem själv!

Du hittar all nödvändig kontaktinformation här på din egen kundportal hos Ageras.

Jag har inte fått 3 offerter, varför? 

Tyvärr har det inte varit möjligt för oss att hitta 3 partners som kan lämna offerter för ditt ärende. Det kan vara så att vi saknar viss information för att kunna erbjuda mer specifika alternativ. Eller så har ditt behov varit svårt för oss att identifiera inom de segment som du blev tillfrågad om när du skickat din förfrågan.

Om du anser att detta är ett misstag, kontakta oss i kundtjänst på Tel. +46 (0)8 40 300 102 eller skicka ett e-postmeddelande till [email protected]. Vänligen ha ditt ärendenummer tillgängligt så att vi snabbt kan hjälpa dig vidare. Du hittar ditt ärendenummer i ämnesraden på ett av de mail vi har skickat till dig. Ex. ärendenummer #414100.

Jag är inte nöjd med mina offerter

Ring Ageras support på Tel. +46 (0)8 40 300 102 och ha ditt ärendenummer redo (exempelvis ärendenummer #414100). Eller skriv tillbaka till oss i ett av de mail vi har skickat till dig, så gör vi omedelbart vårt bästa för att hitta nya partners som kan lämna offerter för ditt ärende.

Observera! Vi kan dock inte garantera att vi kan hitta lika många offerter som vid första rundan av anbud.

Jag kan inte komma i kontakt med en partner 
Kontakta Ageras support på telefonnummer +46 (0)8 40 300 102  mellan kl. 09.00-17.00. Du kan också skicka ett mail genom att svara på ett av de mail vi redan har skickat till dig, eller till [email protected].

Varför är priset så högt? 

Våra partners lämnar anbud på ditt ärende baserat på den information du har tillhandahållit, både i din förfrågan och under din process hos Ageras. Som ett resultat kan många av våra partners också komma med en prisjustering i förhållande till den realistiska bilden av ditt faktiska behov efter att ni har haft första kontakten.

Om du till exempel är en företagskund och har gjort en förfrågan baserad på ditt företag, vill våra partners vanligtvis inkluderas i ditt redovisningssystem och få en realistisk översikt av er verksamhet.

Det gör att  ingenting på Ageras Marketplace är  bindande för dig som kund. Det är fortfarande upp till våra partners på andra sidan att övertyga dig genom en traditionell förhandling om avtal.

Om du tror att det har inträffat ett fel, kontakta oss i kundtjänst på telefonnummer +46 (0)8 40 300 102 eller skicka ett mail till [email protected]. Ha ditt ärendenummer redo så att vi snabbt kan hjälpa dig vidare. Du hittar ditt ärendenummer i ämnesfältet i ett av de mejl vi har skickat till dig. Exempelvis ärendenummer #41410.


Varför skiljer sig de tre offerterna så mycket i pris? 

Tyvärr har Ageras inte kompetensen eller behörigheten att kommentera priser, så vi rekommenderar alltid våra kunder att direkt och individuellt ta kontakt med partners och bedöma vilka de själva anser ha bäst kompetens att utföra deras uppgift.

Det kan också vara så att våra partners inte har haft möjlighet att realistiskt bedöma din uppgift baserat på den information som du har lämnat i din förfrågan under din process hos Ageras. Därmed kan många av våra partners också komma med en prisjustering i förhållande till den realistiska översikten över dina behov efter att ni har etablerat eran första kontakt.

Därför är ingenting på Ageras Marketplace bindande. Det är fortfarande upp till våra partners på andra sidan att övertyga dig genom en traditionell förhandling om avtal.

Mitt ärende har förändrats under processen, vad ska jag göra? 

Kontakta den partner du har valt att fortsätta med och kom överens direkt med dem om vilket nästa steg är.

Du hittar all nödvändig kontaktinformation på din egen kundportal hos Ageras.
Om du vill avsluta ditt ärende eftersom du inte längre har behov av det, vänligen meddela detta till Ageras support på telefonnummer +46 (0)8 40 300 102  mellan kl. 09.00-17.00. Du kan också skicka ett mail genom att svara på ett av de mejl vi har skickat till dig, eller till [email protected].

Berätta gärna i varför med några få ord så vi kan förbättra 🙂

Innehåll

Få 3 offerter